Tenta

Tentastressen börjar komma smygande...

Har muntlig tenta på hela kursen i Corporate Finance imorgon och har väl inte tränat överdrivet mycket, men förhoppningsvis tillräckligt för att jag inte ska kugga. Ska köra en vända till ikväll och lite imorgon bitti så hoppas jag att det sitter sedan.

Apropå tentor så fick vi IDAG reda på att vi får en överraskningshemtenta i Financial Investments & Pricing från och med IMORGON tills nästa fredag. I grupp. Som att man inte hade tillräckligt mycket att göra. Fast den ursprungliga salstentan kvarstår också, så det var inte mycket positivt med det här... Men men, det ordnar sig.

Imorgon kommer också min kompis Mårthen från Sverige, tillsammans med sin polare Rutger. Tyvärr fick min lägenhetskamrat Stefano för sig häromdagen att de bara ska få bo hos oss två av de fyra dagar som var helt okej för några veckor sedan. Varpå de naturligtvis fick stressa med att hitta hotell... Resultatet blev två dagars tystnad mellan mig och Stefano, men nu tror jag att vi är kompisar igen.

Som ni märker, busy busy i Milano. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0