Neapelnostalgi

Apropå Neapel, resan är bokad nu.

Anländer runt lunchtid söndagen den 5 december och åker tillbaka till Milano två dagar senare. Däremellan hoppas jag och mina tre svenska resekamrater få se en fotbollsmatch (Napoli-Palermo) samt allt det där vackra som ryms i min gamla, ytterst kaotiska hemstad.

Och vad passar bättre nu än lite nostalgi...















Och ja, för er som inte visst det så kan jag ju berätta att jag spenderade några månader i Neapel under vintern/våren/försommaren under 2008 (herregud, var det så länge sen?!). En oerhört fulsnygg stad som alltid kommer att finnas i mitt hjärta.

Och snart ska jag tillbaka. Mamma mia...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0