Victory

Vaknade med ett bultande huvud. Men lätt värt det.

Hela gårdagen kände jag mig halvkrasslig med en pulserande huvudvärk och en lite rosslig hals. Visste inte riktigt om jag skulle spela match med Virtus FC på kvällen, men åkte i alla fall dit för att pröva.

Och ni fattar ju hur det gick. Jag gick för fullt som vanligt och spelade 90 minuter.

Vi vann med 4-0 (en assist från mig) och jag var - både enligt mig själv och mina lagkamrater - en av de absolut bästa på planen. Var riktigt stolt över mig själv för första gången på ett par matcher. Och egentligen tänkte jag aldrig på att jag var lite krasslig när jag väl spelade.

Men idag... mamma mia, vilken huvudvärk. Välförtjänt, I guess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0