[Böööthdej paaarteej]

Jaha, birthday [böööthdej] party igår då.

Min vänlige kombo Stefano fyllde 22 år och vi var väl ett gäng på ungefär 20-25 personer som samlades på en bar som heter Miami där vi käkade aperitivos och tårta. Stannade där ungefär till klockan ett.

Vissa gick vidare, andra åkte hem. Jag tillhörde den sista kategorin.


(1)


(2)


(3)

Bild (1) innehåller Stefano och en annan god vän, Daniele. Bild (2) visar vår karaokestund där jag så småningmo fick chansen att briljera med ungefär den enda engelska sång som fanns, YMCA... Nåja, bild nummer (3) är också födelsedagsbarnet Stefano, clownen Daniele och en svettig jag.

Idag hoppar jag min enda lektion - dels på grund av tröttheten efter gårdagen, dels på grund av att det är jävligt slitsamt att pendla till Castellanza fem dagar i veckan. En paus mitt i kändes välbehövlig. Dessutom måste jag och Huelva-killen Carler arbeta på vår stipendieansökan i hopp om att få en betald resa till Argentina i vår.

Snipp, snapp, snut så var det blogginlägg slut.


Kommentarer
Postat av: Camilla

åh, du är så fin älskling. svettig, men fin

2010-10-13 @ 12:07:16
URL: http://millajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0