Busy, busy

Ingen ro, ingen vila.

Åkte hemifrån klockan 8 imorse, hade lektioner i Comparative Economics samt Financial Investment & Pricing och höll på att somna av tristess. Men skoj att umgås med mina svenska kompisar som bor ute i "förorten".

Landade hemma för en halvtimme sedan, slängde i mig en bit lasagne och inspekterade hemmet som under dagen har rengjorts av en professionell städerska för 300 spänn. Ser fint ut. Nu ska jag iväg på fotbollsträning med grabbarna och efter det ska jag och Stefano iväg för att träffa Marco, som pluggade i Trollhättan i våras och nu är i Milano på en snabbvisit.

Och imorgon förmiddag kommer mamma.

Jaja, måste pysa nu. A presto (hörs snart)!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Städerska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fan va gött.

2010-10-28 @ 20:00:42
URL: http://jourapresjour.blogg.se/
Postat av: Mmm...artin

You know it. I vårt hem är det endast kvinnor som städar, det ska ni veta! ;)

2010-10-29 @ 10:26:41
URL: http://mmmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0