Jäkla doktorer...

Efter allt detta TJAT om urinprov...

...och så får man inte ens användning för det! Jag försökte tvinga på doktorerna min lilla burk med "vätska" men de vägrade. Trots detta fick jag efteråt ett pappar där det tydligt och klart stod: "Urinprov: normalt".

Det är väl någon form av italiensk effektivisering, såklart.

Hur som helst, efter att ha tagit av mig kläderna, blivit klämd på, vägd (92 kg), mätt (189 cm), fått några metallelektroder satta över hela kroppen och dessutom tvingas göra ett fystest (typ step up i tre minuter) så var det hela över. "Du har en utmärkt fysik", sa doktorn. "Jag vet", svarade jag.

Däremot börjar jag känna förkylningstecken. Därför hoppar jag över kvällens pizza med Stefano och gänget för att istället satsa på fredagsmys med mig själv. Det är lätt underskattat, faktiskt..

Kommentarer
Postat av: Camilla

Fredagsmys, gott! Haha, Swedish Stock Mafia.. Grymt coolt namn! Men likadant där: Svenska Aktiemaffian. Låter bara som ett farligt inkassobolag eller något.. Men va kul med aktiekurs! Det ska jag ta och läsa någon gång så man kan lära sig shoppa annat än skor & kläder! Haha ;-)

2010-10-08 @ 19:54:10
URL: http://jourapresjour.blogg.se/
Postat av: Mmm...artin

Haha, om fredagsmys är underskattat så är aktiehandel överskattat, tyvärr. Men sure, kör så att det ryker! :)

2010-10-08 @ 20:56:21
URL: http://mmmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0