Kärlek

Tänkte börja med en gratulation.

Jag och min älskade Camilla har idag officiellt varit tillsammans i fyra månader. Själv verkar jag ha gjort mitt bästa för att rasera denna relation - genom att åka på kortsemester till England, genom att jobba hela sommaren i Stockholm och framförallt genom att vara utbytesstudent i Milano under ungefär fyra månaders tid.

Jag ber givetvis om ursäkt för allt det där.

Däremot ångrar jag inte en enda sekund att jag blev tillsammans med dig. Jag tänker ofta på den där kvällen när vi kysstes första gången, våra mysiga kvällar med mat och skratt, våra utflykter tillsammans och allt annat med dig som gör att resten av världen känns obetydlig. Jag vet också att vi efter all denna distansskit kommer bli ännu starkare som ett par, även om vi får ta ett steg bakåt innan vi kan ta två framåt igen.

Har aldrig träffat någon tjej som du (sorry alla ex-flickvänner som läser det här, samt C1, hehe...) och jag vet att vi har en underbar framtid tillsammans, plus en härlig semester på Dominikanska Republiken att se fram emot. Och inte minst: din visit hos mig om 15 dagar...

Jag antar att det jag ville säga är:

Jag älskar dig!



/Din Mmm...artin

Kommentarer
Postat av: Camilla

fin du är älskling! blir ju alldeles rörd här.. älskar dig också :)

2010-10-06 @ 16:33:29
URL: http://millajo.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jaha ja. Thanks for ruining my day. Haha.

2010-10-06 @ 16:47:56
URL: http://jourapresjour.blogg.se/
Postat av: Lina

En gravid storasyster här som börjar gråta! Ni är så himla fina :) Klarar ni det här klarar ni allt. Kram på dig Martin!

2010-10-07 @ 08:30:53
Postat av: Mmm...artin

Haha, kram pà dig ocksà Lina!

2010-10-07 @ 14:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0