Noll!

Ska alldeles strax åka ut och möta Camilla på flygplatsen.

Eftersom hon inte har tillgång till internet under de närmaste timmarna så kan jag lika gärna berätta helgens planer. Imorgon vid lunch kommer vi att ta tåget till kärlekens huvudstad Venedig och sova en natt på hotell. Åker hem på lördag kväll..

...och då blir det middag på en av Milanos bästa skaldjursrestauranger.

På söndag hänger hon med när jag spelar match i stadens utkanter. Verkar som att tränaren (Mister) med tillhörande fru hämtar upp oss utanför porten och tar oss till planen.

"På så sätt så kan ju min fru och din flickvän umgås under matchen", konstaterade han. "För din flickvän pratar italienska, va?" "Eh, nej... Men din fru pratar väl lite engelska?" "Njaae..." Som ni förstår, det kan bli ett väldigt intressant socialt experiment. Återkommer med bilder och info! :)

Trevlig helg allihopa..

Kommentarer
Postat av: Jennie

Whoho!! du e hur underbar som helst!! till och med jag skrattar mig lycklig över att camilla har dig, å du har henne!! Låter som ni kommer ha det hur underbart som helst!!



<3

2010-10-21 @ 15:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0