Semester i Sverige

Impulsive Mmm...artin har gjort det igen.

Bokade just en semesterresa under november månad. Mellan den 17 och 24 november tänker jag spendera min tid hemma hos älsklingen i Trollhättan samt hos mamma och pappa i Arentorp. Dessutom blir det - enligt seden - julmarknad på Tjolöholms slott, dit jag ska försöka få med mig min egen lilla prinsessa..

Flyger med SAS eftersom Ryanair lägger ner sin Göteborg-Milano-linje den sista oktober. Får pröjsa runt 1 800 kronor för resan, och dessutom lär jag tvingas brottas lite med en hemtenta på hemmaplan, plus ungefär tre missade lektioner på samvetet.

Men vad var alternativet? Två månader till utan denna vackra kvinna?



Nä, tack. Det skulle jag aldrig klara av...

Kommentarer
Postat av: Camilla

yeeey :)

2010-10-13 @ 21:47:48
URL: http://millajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0