Snyft, snyft...

Ena dagen hiphop, andra dagen tårdrypande ballader.

Det svänger snabbt. Men jag kan liksom inte undanhålla er den här videon, jag brukar själv plocka fram den när jag vill att håret på armarna ska göra salut.

En gång tror jag att jag hade nära till tårarna också, men det finns ju inga som helst bevis för det (förutom bloggen) och om någon ändå frågar så kommer jag blåneka.

Så det så.



Jag gillar också accenten på den tyska kvinna som ungefär 40 sekunder in i klippet vill lyssna på en låt som hon alltså uttalar [Neeij toou yooo]. Well done, madame, well done.

Kommentarer
Postat av: Erika

Hon är underbar (och då menar jag inte den tyska kvinnan) och nu har jag lite gåshud på mina armar också. Äckeltentaplugget börjar gå på mina nerver nu. Usch. Men jag måste ju försöka leva upp till min läromästare the Machine... ;)

2010-10-10 @ 22:45:02
URL: http://erikaskrikas.blogg.se/
Postat av: Mmm...artin

Din läromästare The Machine är inte världens starkaste pluggare just nu. Försöker mest hitta anledningar att inte behöva gå (läs pendla) till skolan. Och jag vågar inte ens tänka på tiden med tentor och dessförinnan mid-term exams. Blääää!

2010-10-11 @ 07:21:48
URL: http://mmmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0