Urinprov à la Mmm...artin

På bordet framför mig står två identiska flaskor.



Till utseendet alltså. Innehållet skiljer sig en gnutta.

Flaska 1: urin.
Flaska 2: världens (enligt mig) godaste juicedryck.

Är lite sugen på att byta plats på dem ett par gånger, blunda och smaka. Men nej, det är väl inte riktigt att rekommendera. Dessutom måste jag ju ha den ena till mitt urinprov för den obligatoriska läkarundersökning som jag ska göra om några timmar.

Vet inte riktigt vad sjuksköterskan kommer att tycka om att jag placerat mitt urin i en flaska som egentligen inte var rengjord (nöden har ingen lag, särskilt inte när det måste göras direkt på morgonen). Förmodligen blir resultatet att jag har ovanligt höga halter av c-vitamin i urinet. "Ååh, det var märkligt...", tänker jag svara och lägga huvudet på sned.

Well, well. Återkommer med mer info senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0