Joyous Occasions

YEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSS!!

Var inte lika dominant igår som på senaste träningen men blev ändå uttagen till söndagens ligapremiär med Virtus FC. När Mister rabblade upp laget så lät det dessutom som att jag var med i den tänkta startelvan.

Är redan nervös, men längtar samtidigt.

Firade med ett par öl med Stefano och fyra av hans kompisar. Kom hem sent, vaknade tidigt (som vanligt) och idag tänkte jag försöka få håret klippt, några läxor gjorda, handla mat och pumpa på gymmet.





Längtar efter att få dra på mig tröjan igen...


Kommentarer
Postat av: Camilla

Grattis!! Fan va roligt! :-)

2010-10-01 @ 11:49:41
URL: http://jourapresjour.blogg.se/
Postat av: Pappa

Ska bli kul med italiensk seriepremiär va? Grattis och lycka till. Jag går nog och tittar på Arentorp/Helås sista match för säsongen på söndag. Den gäller inte något men man får väl ändå hoppas på en bra avslutning.

2010-10-01 @ 18:13:33
Postat av: Mmm...artin

Ja, det ska bli jättehärligt. Verkar ju också som att jag ska få starta, vilket är extra roligt! Okej, hoppas att ASK får en fin avslutning. Kan ju försöka höras på Skype på söndag kanske? Kram!

2010-10-01 @ 18:19:06
URL: http://mmmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0