Vaccination for Vacation

Pröjsade 2 000 spänn för lite vaccin idag.

Som ni redan vet ska jag och Camilla till Dominikanska Republiken över nyår. Hon är sedan tidigare vaccinerad mot hepatit A/B - som man kan bli smittad av där - men jag har ännu inte gjort det. Eller jo, jag genomgick den ytterst kostsamma proceduren idag.

Har inte tagit en spruta på evigheter, men det var lugnt.

Fick en injektion i vardera överarm och tydligen ska det göra lite ont under de närmaste dagarna. "Jag ser på dig att du tränar på gym", sa doktorn, "men nu får du ta det lugnt tills åtminstone fredag."

Nåja.



Ikväll ska jag och min högerarm softa. Blir nog en film. Sitter och väljer mellan komedin "Get Him to the Greek", Tom Fords "A Single Man" och halvnya Ryan Reynolds-rullen "Paper Man".

Saknar min älskling, men så är det ju. 22 dagar kvar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0