Mmm...artin kom, såg och segrade

Ett kort inlägg bara före läggdags:

Gjorde min hittills bästa träning med laget ikväll. Jag var spindeln i nätet under tvålagsspelet: tacklade, vann bollar, fördelade dem och var den som styrde och ställde. Mister såg nöjd ut.

Efteråt kom flera av spelarna fram till mig och gav mig lovord. "Kommer du på söndag (ligapremiären)?", frågade en av dem. "Ja, om jag inte spelar så ska jag åtminstone titta på matchen", sa jag. "Du spelar, det är jag säker på", kontrade han. Varpå de andra nickade.

Nu gäller det bara att imponera på torsdag också..


Kommentarer
Postat av: Jennie

Starkt jobbat!!! :D

2010-09-29 @ 00:16:48
Postat av: erika

the machine is back :P

2010-09-29 @ 09:20:30
URL: http://erikaskrikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0