Nattklubb i Milano

Skoj igår, mindre skoj idag.

Nästan alla utbytingar (två busslaster från Castellanza) drog på klubb i Milanos största park, Sempione, inatt. Klubben hette Old Fashion och tog ungefär 3 000 personer, fast det var inte riktigt fullt just den här gången. Själv cyklade jag dit i den ljumna sensommarnatten.

Det var bra drag och en jättetrevlig kväll. Många sliskiga spaghetti-snubbar men också mycket trevligt folk generellt. Träffade bland annat ett flertal svenskar som studerar på ett annat universitet i stan.

I alla fall, kom hem vid halv fem och idag mår jag som jag förtjänar.

Är extremt bra väder idag men jag tänker nog mest sitta inne och uggla. Måste skriva ihop en fotbollsartikel, laga en stor lasagne, kanske sova lite till och till sist titta på fotboll.

That's my day. Ciao! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0