Och så brakar helvetet lös...

Ni får vänta på foton, åtminstone tills imorgon..

Internet pajade, vi fick strömavbrott, jag har inte gjort något särskilt av intresse... ja, det är några av anledningarna till att jag inte skrivit på några dagar. But all is well in Milan.

Hur som helst, mitt skolschema i veckan:

Tisdag: Financial Investment and Pricing, 14.00-17.00
Onsdag: Corporate Finance, 10.00-13.00, Corporate Governance, 14.00-18.00
Torsdag: Comparative Economics, 10.00-13.00, Financial Investment and Pricing, 14.00-17.00
Fredag: Public Economics, 10.30-13.30, Italian Level 2, 14.00-16.00

Så, då börjar skiten på allvar igen. Kan inte säga att jag är motiverad.

Höjdpunkterna finns (som alltid förvisso) utanför skoltiden. Imorgon (tisdag) kväll har jag min första riktiga träning med mitt nya fotbollslag, Virtus Leone, och ska dessutom se till att bli registrerad för laget. Och på fredag kommer pappa, farfar och farfars kvinnovän Lena till staden för lite sightseeing.

Imorgon tänkte jag beställa biljetter till lördagens fotbollsmatch, Milan-Genoa.

Ungefär det som händer i mitt liv just nu. Vad gör ni?


Kommentarer
Postat av: Camilla

jag gör inget annat än att längta efter dig!

2010-09-21 @ 16:55:05
URL: http://millajo.blogg.se/
Postat av: Mmm...artin

haha, det var ett väldigt bra svar älskling :)

2010-09-21 @ 18:54:37
URL: http://mmmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0