Provspelning imorgon, The National i november

Två glädjepunkter ikväll:

1) En av spelarna i fotbollslaget här i Milano hörde av sig till mig och sa att jag får chansen att visa vad jag kan under en match imorgon. Ska bli upphämtad av honom 20.30, så vet inte riktigt när matchen börjar. "Vi behöver en duktig innermittfältare", sa han. "Det är jag, en elak, svensk sådan", svarade jag.

Nu får vi se hur det går.

2) Jag beställde två biljetter till The Nationals konsert i november. De spelar på ett lite mindre ställe i stan och det kan nog bli grymt. Tror att jag kan få med mig flera av Erasmus-utbytingarna också...

Buonasera! :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

bra att du är ärlig älskling!

2010-09-16 @ 20:42:25
URL: http://millajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0