Tillbaka på gymmet

Mitt i allt jobb som jag har upp till öronen idag så blev det faktiskt gymmet en stund.

Jag säger faktiskt eftersom jag efter 10 månaders intensivt tränade har tagit sex veckors (delvis ofrivilligt) uppehåll, och tappat en hel del i muskelmassa. Det är alltid jobbigt att börja om från början (nåja) men jag är säker på att jag kommer kunna bli lika stark som jag var i våras.

Gymmet låg i en gammal industrilokal och var väldigt fint, omgivet av en trädgård och vacker uteplats med klätterväxter som slingrade sig överallt. De hade ganska många vikter och maskiner, och det mesta verkade vara modernt och fräscht.

Enda minuset var ju priset, som uträknat blir ungefär 700 kronor/månad för mig.

Men vill man vara fin så får man lida pin, ju...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0