Träningsvärk deluxe

Mamma mia.

Min träningsvärk idag goes beyond anything som jag någonsin känt tidigare. Det var två dagar sedan jag pumpade bröstmusklerna (som föregicks av sex veckors total gymvila) och inatt har jag knappt kunnat sova eftersom det har pulserat och smärtat i min arma överkropp.

Enda gången det inte gör ont är när jag ligger helt still. Sjukt.

Såhär i efterhand kan man konstatera att jag skulle ha tagit det lugnare. Men det är ju inte riktigt min melodi. Bara att bita i det sura äpplet och vara glad att man ändå har två dagars ledighet från skolan (den börjar egentligen inte på allvar förrän på måndag) och en massa filmer på datorn.

No way I'm getting out of this bed today!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0