Finbesök

Godmorgon allihopa.

Idag är en glädjens dag. Pappa, farfar och farfars kvinnovän Lena kommer till Milano för att spendera några dagar här med mig. Det blir väl de vanliga utflykterna - domkyrkan, några muséer, resor till grannstaden Como med tillhörande sjö, öarna i Lago Maggiore, fotbollsmatch på San Siro... ja, det finns ju lite att välja på helt enkelt.

Framför allt är det ju häftigt eftersom farfar är 83 år och ALDRIG har åkt med ett flygplan förut. Det måste ju vara en ganska häftig känsla.

Fick själv reda på igår att jag är uttagen till söndagens fotbollsturnering med mitt lag Virtus F.C. i Varese. Vi ska spela två matcher som uppladdning inför säsongen, och det var ett skönt kvitto att komma med trots att jag inte tränat så länge och knappast är i någon toppform. Kan verkligen bli ett äventyr..

Nu ska jag handla och duscha. Vid kl 12 anländer trion till centralstationen.

Vilken härlig helg det ska bli! :)

Kommentarer
Postat av: Victor

Fan vad kul för dig och för dem! :) Hälsa dem så gott!

2010-09-24 @ 14:36:35
Postat av: Camilla

härligt att höra älskling :) ha en toppenhelg nu!

2010-09-24 @ 15:31:26
URL: http://millajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0