Should it stay or should it go

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med denna blogg.

Ska den tas bort eller få finnas kvar? Tanken bakom själv bloggandet var att hålla mina nära och kära informerade om min framfart i Stockholm och Milano, men den fyllde naturligtvis också ett syfte under semestern i Dominikanska Republiken. Men nu? Nja, jag vet faktiskt inte.

Tills vidare får jag väl fundera på det där. Kan ju åtminstone ge er en quick update och tala om att jag börjat spela fotboll med Wargön IK i division 4, att sambolivet går utmärkt, att jag är otroligt lycklig över att få vara tillsammans med mina kära vänner i Trollhättan igen och att jag just nu tänker mycket på tiden efter skolan.

Dessutom funderar jag på att skaffa en ny klädstil... :P



Kommentarer
Postat av: Nettan

Hej Martin

Jag tycker att klädseln passar dig jätte bra, men som du vet så har jag och madde ett par fina kort på dig när du klär dig lite konstigt så det känns som om du skall erkänna nu att du gillar att klä dig lite tjejigt och så ibland

2011-01-20 @ 19:28:48
Postat av: Camilla

Trots din tvivelaktiga klädstil så vill jag ha inlägg á la Martin för FAN! Nu lägger du inte ner. Du är en given del av den här bloggosfären så du ska inte sluta blogga. Pucko. Skärp dig!



(Och om du ska modeblogga så är ett tips att sluta upp med de där muskelspänniga poserna. Inte ok!)



Kram!

2011-01-21 @ 23:09:24
URL: http://jourapresjour.blogg.se/
Postat av: Martin

Nettan: Jag har ingen aaaaaanning vad du pratar om! Men däremot saknar jag ett par glasögon som liknar ett par svanar - du har inte möjligtvis sett dom? :)



Camilla: Okej då. Jag får väl skriva vidare då, när jag känner för det. Mmm...artin lever vidare!

2011-01-23 @ 10:31:08
Postat av: Nettan

Jag har inte sett glasögonen, men däremot så saknas mina gympa kläder med fyllning =)

2011-01-23 @ 18:36:09
Postat av: jenny

jag har ju faktiskt knappt sett dig i veckan så jag tycker du kan fortsätta skriva så jag vet vad du gör, alternativt umgås;)

2011-01-23 @ 18:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0