Thn

Överlevde hemresan, trots att den var tuff och lång.

Nu blir det tentafest. Yey! :)


Kommentarer
Postat av: två undrande töser

Hej söta gulliga Martin!



Jag och min snygga kompis tihi tycker att ditt namn är lite underligt, borde det inte vara mmm....Martin istälet för mmm....artin? För vi antar att du har utgått från Marabous andemening och där står Marabou med stort M vilket borde innebära att martin också borde stå med stort M!?!?!?!



snälla ge oss svar på detta, vi ligger sömnlösa på nätterna tänkandes på detta i-landsproblem!?!?!?'



toodelo!

2011-01-18 @ 15:39:33
Postat av: Mmm...artin

Vet inte om det här är ett stort skämt eller inte, men det skadar väl inte att svara ändå:



Först och främst lät det klatschigt, oavsett om det var inspirerat av Marabou eller inte (tveksamt, jag äter ju inte ens choklad, hehe). Det kan ju mycket väl vara det, jag minns inte ens. Själv tänkte jag att det passade bra på grund av att jag dagdrömmer jämt och ständigt. Om ni förstår vad jag menar. Äh, jag vet inte. Nöjda med det svaret?

2011-01-18 @ 17:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0