I'm back

Ja, idag är det alltså exakt fem månader sedan jag senast skrev något i bloggen. Det är med andra ord ett ganska passande tillfälle att uppdatera den knappa massa som ibland fortfarande kikar in här.

Jag jobbar på TTELA:s sportredaktion i ytterligare elva dagar och trivs ypperligt. I början/mitten av september bär det av mot London där jag ska läsa Public Policy vid King's College. Ett rum i en ganska centralt belägen lägenhet är redan i princip säkrat (albeit, för ett överpris) och alla bitar börja sakta men säkert falla på plats.

Ni har förhoppningsvis också märkt att en ny London-header är på plats. Jag kommer nog ha en liten bloggpaus under den kommande månaden, men sedan tänkte jag skriva och fota så mycket jag kan från det som ofta kallas Europas egentliga huvudstad. Studierna sträcker sig förresten över ett års tid, och jag blir alltså helt klar (hoppas jag) i september nästa år.

Det var väl allt jag hade att säga just nu.

/Mmm...artin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0